Majlis Berbuka Puasa Bersama MB'ians di Hotel Emperor Melaka - 19 July 2013

Kembara Muhibbah Felda - JPM - 27/10/2013

Author Topic: Assalam Melaka Bikers..  (Read 1370 times)

Faz

  • Lesen L
  • *
  • Posts: 47
    • View Profile
Assalam Melaka Bikers..
« on: April 13, 2011, 08:25:53 AM »
Semoga dpt kenal lebih ramai bikerz di Melaka insyallah...

Nama    : Boleh paggil Faz je...

T. Tinggal    : Bukit Katil tapi kerja kat pahang........jarang balik melaka.....

Moto     :  Biasa2 je tp sekarang selalu bikeless sebab moto tido je kat umah, tak de masa mau bawak...

Umor    : 24 tahun

Selamat berkenalan........sebelom ni ade jugak lepak ngan geng2 runner tp sejak wife berisi ni jarang joint da sebab kalau balik melaka pon mesti naek kete......tu yg selalu bikeless tu......hehehe.....

eddie

  • Lesen B Full
  • ****
  • Posts: 512
    • View Profile
Re: Assalam Melaka Bikers..
« Reply #1 on: April 13, 2011, 08:28:35 AM »
welcome bro... utamakan keluarga tersayang... ;)

izad mlk

  • Lesen GP
  • *****
  • Posts: 995
    • View Profile
Re: Assalam Melaka Bikers..
« Reply #2 on: April 13, 2011, 04:15:58 PM »
selamat datang...
biasa la,time nak dekat2 kawin rajin la turun tts,pas da kawin senyap aje la..sape la kita kan... :'(

Faz

  • Lesen L
  • *
  • Posts: 47
    • View Profile
Re: Assalam Melaka Bikers..
« Reply #3 on: April 13, 2011, 08:10:08 PM »
selamat datang...
biasa la,time nak dekat2 kawin rajin la turun tts,pas da kawin senyap aje la..sape la kita kan... :'(
cesss....aku bikeless la....kang korang marah lak aku turun bawak kete....huuuu.........errr....nak eklan barang kat sini boleh ke??? mintak izin dulu...ahhahaha....

rashidzx11

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 182
    • View Profile
Re: Assalam Melaka Bikers..
« Reply #4 on: April 14, 2011, 12:16:28 AM »
welkam ....

Lemax

  • Global Moderator
  • Lesen GP
  • *****
  • Posts: 826
    • View Profile
Re: Assalam Melaka Bikers..
« Reply #5 on: April 14, 2011, 04:20:24 AM »
Selamat datang

ston_kol

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 150
    • View Profile
Re: Assalam Melaka Bikers..
« Reply #6 on: April 14, 2011, 05:26:45 PM »
Assalam..
Welkom bro..

pojie

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 112
    • View Profile
Re: Assalam Melaka Bikers..
« Reply #7 on: April 14, 2011, 08:06:29 PM »
selamat datang,biasale orang dah nk menimang cahaya mate,mungkin itu yang lebih baik>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>....
senyum selalu......

glovesidi

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 187
    • View Profile
Re: Assalam Melaka Bikers..
« Reply #8 on: April 15, 2011, 03:58:01 PM »
welkom bro..selamat berkenalan..

Faz

  • Lesen L
  • *
  • Posts: 47
    • View Profile
Re: Assalam Melaka Bikers..
« Reply #9 on: April 18, 2011, 07:57:08 AM »
selamat datang,biasale orang dah nk menimang cahaya mate,mungkin itu yang lebih baik>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>....
thanks....kalau ade peluang aku turun tts...hehehe...tempat n masa mcm biasa kan??

bro77

  • Lesen L
  • *
  • Posts: 35
    • View Profile
Re: Assalam Melaka Bikers..
« Reply #10 on: April 22, 2011, 05:57:30 PM »
welkam bro

afendy_arab

  • Lesen GP
  • *****
  • Posts: 1051
    • View Profile
Re: Assalam Melaka Bikers..
« Reply #11 on: April 27, 2011, 11:56:55 PM »
selamat datang bro...

 

Jumlah User Yang Telah Visit