Majlis Berbuka Puasa Bersama MB'ians di Hotel Emperor Melaka - 19 July 2013

Kembara Muhibbah Felda - JPM - 27/10/2013

Author Topic: Biggest Bike Gallery in Melaka!  (Read 16146 times)

fuadkawaer6

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 124
    • View Profile
Re: Biggest Bike Gallery in Melaka!
« Reply #15 on: April 11, 2011, 10:48:25 AM »
Aku suka lepak Kat Ben Tengok Motor Model baru.lagi pun air cond selesa. Setakat ni dah 4 biji moto aku beli Baru dari kedai Ban Zen.itu aje yg ada kat Melaka.Tak kuasa nak tengok Kedai motor
Besar Kat KL. sama saja ada di sini.

eddie

  • Lesen B Full
  • ****
  • Posts: 512
    • View Profile
Re: Biggest Bike Gallery in Melaka!
« Reply #16 on: April 11, 2011, 12:44:25 PM »
makk aiiii sampai 4 bijik hheheh.. kau tgk motor ke tgk awek kat kedai moto tu hehehhehe lain kali nak tgk jgn lupa ajak aku sekali ... ngeng...ngeng.... ;D

nakaman

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 81
    • View Profile
Re: Biggest Bike Gallery in Melaka!
« Reply #17 on: April 11, 2011, 02:20:56 PM »
hehe..dah agak dah..minat yg tu rupanay.. ;D

hahahahha.. semua lelaki minat loooorrrr..... hujung bulan nie last la gi sana.. membayar..so kena la cari idea... alasan ke sana lagi heheh dulu bateri kong... sekrg apa ye..bg cadangan hehehheeh ::)
Bukan ke kau cakap hari tu kunci moto kau dah bengkok nak patah....kau nak tukar kunci baru kan.kan.kan.... ::) ::) ::)

eddie

  • Lesen B Full
  • ****
  • Posts: 512
    • View Profile
Re: Biggest Bike Gallery in Melaka!
« Reply #18 on: April 11, 2011, 04:20:11 PM »
hehe..dah agak dah..minat yg tu rupanay.. ;D

hahahahha.. semua lelaki minat loooorrrr..... hujung bulan nie last la gi sana.. membayar..so kena la cari idea... alasan ke sana lagi heheh dulu bateri kong... sekrg apa ye..bg cadangan hehehheeh ::)
Bukan ke kau cakap hari tu kunci moto kau dah bengkok nak patah....kau nak tukar kunci baru kan.kan.kan.... ::) ::) ::)

bkn la bro nakaman... aku ckp hari tu..road tax dah mati.. nak kena hidupkan kena beli yg baru..baru dpt road tax baru hehehhe ;D

Lemax

  • Global Moderator
  • Lesen GP
  • *****
  • Posts: 826
    • View Profile
Re: Biggest Bike Gallery in Melaka!
« Reply #19 on: April 12, 2011, 05:16:30 AM »
hehe..dah agak dah..minat yg tu rupanay.. ;D

hahahahha.. semua lelaki minat loooorrrr..... hujung bulan nie last la gi sana.. membayar..so kena la cari idea... alasan ke sana lagi heheh dulu bateri kong... sekrg apa ye..bg cadangan hehehheeh ::)
Bukan ke kau cakap hari tu kunci moto kau dah bengkok nak patah....kau nak tukar kunci baru kan.kan.kan.... ::) ::) ::)

bkn la bro nakaman... aku ckp hari tu..road tax dah mati.. nak kena hidupkan kena beli yg baru..baru dpt road tax baru hehehhe ;D

gi jpj dapatkan no baru dulu, pastu dapatlah road-tax baru.. ngeh ngeh

eddie

  • Lesen B Full
  • ****
  • Posts: 512
    • View Profile
Re: Biggest Bike Gallery in Melaka!
« Reply #20 on: April 12, 2011, 09:11:32 AM »
oooo... kena gi JPJ dulu yekk dpt no baru ... baru dpt road tax baru... bkn ke kena gi oder yg baru dulu hehheh ;)

Lemax

  • Global Moderator
  • Lesen GP
  • *****
  • Posts: 826
    • View Profile
Re: Biggest Bike Gallery in Melaka!
« Reply #21 on: April 13, 2011, 02:35:20 AM »
oooo... kena gi JPJ dulu yekk dpt no baru ... baru dpt road tax baru... bkn ke kena gi oder yg baru dulu hehheh ;)

salah jugak tuu.. kene mintak permit dulu kat mem...  ;D
ca alif butttt............

eddie

  • Lesen B Full
  • ****
  • Posts: 512
    • View Profile
Re: Biggest Bike Gallery in Melaka!
« Reply #22 on: April 13, 2011, 12:00:49 PM »
oooo... kena gi JPJ dulu yekk dpt no baru ... baru dpt road tax baru... bkn ke kena gi oder yg baru dulu hehheh ;)

salah jugak tuu.. kene mintak permit dulu kat mem...  ;D
ca alif butttt............

part nie la selalu kantoi..... mem aka menteri kewangan aka menteri pertahanan.... semua dia pegang wakkakakk :D

adrey@fuad_hgwy

  • Lesen L
  • *
  • Posts: 49
    • View Profile
Re: Biggest Bike Gallery in Melaka!
« Reply #23 on: April 13, 2011, 01:31:00 PM »
ni cerita banzen ker cerita jpj..larik,....

nakaman

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 81
    • View Profile
Re: Biggest Bike Gallery in Melaka!
« Reply #24 on: April 13, 2011, 06:58:09 PM »
Walaupun semuanya diuruskan oleh Kementerian, kau kan Perdana Menteri....mesti boleh overrule decision... ;D

Lemax

  • Global Moderator
  • Lesen GP
  • *****
  • Posts: 826
    • View Profile
Re: Biggest Bike Gallery in Melaka!
« Reply #25 on: April 14, 2011, 05:11:25 AM »
ni cerita banzen ker cerita jpj..larik,....

camtu la bro.. dorang ni memang suka merapu.. heheh

tapi sebenarnya kalau diamati, memang ada sangkut-paut dengan Ban-Zhen gak tu.. cuma dorang ni banyak pakai kiasan.. keh keh

adrey@fuad_hgwy

  • Lesen L
  • *
  • Posts: 49
    • View Profile
Re: Biggest Bike Gallery in Melaka!
« Reply #26 on: April 14, 2011, 10:55:54 AM »
pakai kiasan ni yang letih ni.. nak masuk kelas satera balik lah ni......berjiwa seni juga bikerz melaka ni... heheheh

eddie

  • Lesen B Full
  • ****
  • Posts: 512
    • View Profile
Re: Biggest Bike Gallery in Melaka!
« Reply #27 on: April 14, 2011, 11:50:32 PM »
biasa la org2 tua mcm lemax, nakaman...pakai kias2 hehehhe... aku nie hati muda  ;D

x payah masuk kelas sastra... cuma hati penuh taman buga ..ok dahhh...jgn taman perumahan yeekkk... mcm2 ada nanti  ;D

rashidzx11

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 182
    • View Profile
Re: Biggest Bike Gallery in Melaka!
« Reply #28 on: April 15, 2011, 05:02:45 PM »
naik moto bergaya sakan
pakai fullsuit tapi ride dekat je
mana2 thread pun ada merapu merapan
itu semua tambah kuah je .....

cccaaabbbuuuttt ...

rafi

  • Lesen B Full
  • ****
  • Posts: 562
    • View Profile
    • Homestay Melaka
Re: Biggest Bike Gallery in Melaka!
« Reply #29 on: April 15, 2011, 05:29:39 PM »
naik moto bergaya sakan
pakai fullsuit tapi ride dekat je
mana2 thread pun ada merapu merapan
itu semua tambah kuah je .....

cccaaabbbuuuttt ...

tuan kita berpantun kat sini ya... http://melakabikers.com/index.php/topic,61.0.html

nanti Ah Kun marah ko pantun kat thread dia!  ;D

 

Jumlah User Yang Telah Visit