Majlis Berbuka Puasa Bersama MB'ians di Hotel Emperor Melaka - 19 July 2013

Kembara Muhibbah Felda - JPM - 27/10/2013

Author Topic: Mecari Arnab@rabbit  (Read 1689 times)

aegis_R1

  • Lesen L
  • *
  • Posts: 18
    • View Profile
Mecari Arnab@rabbit
« on: June 26, 2011, 04:24:26 PM »
salam to all bikers...

ni hajat member saya dari borneo,mencari CBR1000RR arnab@rabbit tu...

moto asal dari mane pun tak kisah,singapore,thailand or motor kategori piang pun xpe (piang tu kire dokumen xde,bukan curi ;D)

ape2 hal,call sy 0136501758 lemann...bajet member ni below RM20k kalu dapatlah...

tq semua...

Faz

  • Lesen L
  • *
  • Posts: 47
    • View Profile
Re: Mecari Arnab@rabbit
« Reply #1 on: June 28, 2011, 12:31:37 PM »
Agak sukar bawah 20k......

aegis_R1

  • Lesen L
  • *
  • Posts: 18
    • View Profile
Re: Mecari Arnab@rabbit
« Reply #2 on: June 28, 2011, 09:11:49 PM »
PM me best price bro...bagi no phone terus untuk member tu deal harga ngan bro...moto xde dokument pun xpe sbb moto akan dipakai ditrek FULLTIME..tq ;D

p/s:ade accessories sekali lg baik..

jo-han

  • Lesen L
  • *
  • Posts: 23
    • View Profile
Re: Mecari Arnab@rabbit
« Reply #3 on: June 29, 2011, 04:28:48 PM »
apa kata aku UP jadi RM25k COD. jual je kat aku...



p/s: piang (lari finance) tu mestilah report hilang + claim insurance. last2 pun motor status curi jugak  ;D

aegis_R1

  • Lesen L
  • *
  • Posts: 18
    • View Profile
Re: Mecari Arnab@rabbit
« Reply #4 on: July 03, 2011, 10:12:46 PM »
hihihi...ape2lah...member ckp piang pun dia ON je,janji motor adelah...dh ngidam rabbit sangat mmber ni...huhuhu

 

Jumlah User Yang Telah Visit