Majlis Berbuka Puasa Bersama MB'ians di Hotel Emperor Melaka - 19 July 2013

Kembara Muhibbah Felda - JPM - 27/10/2013

Jual & Beli / Buy & Sale > Motorsikal Dikehendaki

Mecari Arnab@rabbit

(1/1)

aegis_R1:
salam to all bikers...

ni hajat member saya dari borneo,mencari CBR1000RR arnab@rabbit tu...

moto asal dari mane pun tak kisah,singapore,thailand or motor kategori piang pun xpe (piang tu kire dokumen xde,bukan curi ;D)

ape2 hal,call sy 0136501758 lemann...bajet member ni below RM20k kalu dapatlah...

tq semua...

Faz:
Agak sukar bawah 20k......

aegis_R1:
PM me best price bro...bagi no phone terus untuk member tu deal harga ngan bro...moto xde dokument pun xpe sbb moto akan dipakai ditrek FULLTIME..tq ;D

p/s:ade accessories sekali lg baik..

jo-han:
apa kata aku UP jadi RM25k COD. jual je kat aku...



p/s: piang (lari finance) tu mestilah report hilang + claim insurance. last2 pun motor status curi jugak  ;D

aegis_R1:
hihihi...ape2lah...member ckp piang pun dia ON je,janji motor adelah...dh ngidam rabbit sangat mmber ni...huhuhu

Navigation

[0] Message Index

Go to full version