Majlis Berbuka Puasa Bersama MB'ians di Hotel Emperor Melaka - 19 July 2013

Kembara Muhibbah Felda - JPM - 27/10/2013

Melaka Bikers Brotherhood > Mlksportbikers

Gambau Lama, ke-9 (Ride Bagan Lalang Selangor)

(1/2) > >>

OscarMike:
Waktu balik ada sebijik motor leh melepeh sendiri (kat Rantau PD)
Pergi makan kat tepi pantai, bertemu group mana... lupa lak aku.
Pastu balik





























eddie:
group mana lagi.. MT punya grop la OM..... Lemax sowi la.. aku ingat moto kau tu nak tidor.... tu yg aku ckp" memamg mcm tu " hehhehe sekali gedebab plak wakakakka :D

Lemax:

--- Quote from: eddie on July 14, 2011, 09:33:10 AM ---group mana lagi.. MT punya grop la OM..... Lemax sowi la.. aku ingat moto kau tu nak tidor.... tu yg aku ckp" memamg mcm tu " hehhehe sekali gedebab plak wakakakka :D


--- End quote ---

haha.. ko memang arr eddie.. aku dah kata moto tu cam nak tumbang, seboleh-boleh ko kata tidak.. last2 gedebab jugakk.. yang galad, 3 langkah je lagi tuhh... adoii... senget signal aku..

Ride ni yg ada 2 orang mamat kelajuan cahaya tu terlepas kat depan.. orang berenti pit stop.. dia 2 eko menonong je kat depan main jet ski.. heheh

mirak:

--- Quote from: Lemax on July 14, 2011, 11:27:17 PM ---
--- Quote from: eddie on July 14, 2011, 09:33:10 AM ---group mana lagi.. MT punya grop la OM..... Lemax sowi la.. aku ingat moto kau tu nak tidor.... tu yg aku ckp" memamg mcm tu " hehhehe sekali gedebab plak wakakakka :D


--- End quote ---
maner ader sb dah terlaju arg ujn ujn tu faham jer lah ha ha ha

haha.. ko memang arr eddie.. aku dah kata moto tu cam nak tumbang, seboleh-boleh ko kata tidak.. last2 gedebab jugakk.. yang galad, 3 langkah je lagi tuhh... adoii... senget signal aku..

Ride ni yg ada 2 orang mamat kelajuan cahaya tu terlepas kat depan.. orang berenti pit stop.. dia 2 eko menonong je kat depan main jet ski.. heheh

--- End quote ---

eddie:
yg dikejar tak dpt... yg mengejar plak kelajuan cahaya..... "apa  pun x boleh" wakakakakak

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version