Majlis Berbuka Puasa Bersama MB'ians di Hotel Emperor Melaka - 19 July 2013

Kembara Muhibbah Felda - JPM - 27/10/2013

Author Topic: Ride Kebajikan & Berbuka Puasa Bersama Ketua Polis Melaka & Media - 7 Ogos 2011  (Read 4899 times)

izad mlk

  • Lesen GP
  • *****
  • Posts: 995
    • View Profile
hehe..thank's... ;D

N.M. HILMI

  • Moderator
  • Lesen Terbang!
  • *****
  • Posts: 2537
  • Selamat Menungang!! :D
    • View Profile
welcome mr prez.... hehehe  ;)
meleper di tempat yg betul.. jom MIMC!!!

N.M. HILMI

  • Moderator
  • Lesen Terbang!
  • *****
  • Posts: 2537
  • Selamat Menungang!! :D
    • View Profile
prtnyaan skit..
ni kmpul kt IPD Melaka Tngah belah dpn brhadapan muzium kastam ke atau belah blakang yg brhadapan bngunan merah?  :-\
meleper di tempat yg betul.. jom MIMC!!!

ijan fjr27

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 82
    • View Profile
 :o kalu ada sesape nak menderma..cth spt beras 10kg,gula ker..bgtau la..bole letak kat opis aku..jumaat ni ada polis yg akan amik n sedekahkan kat rumah2 yg terlibat...

erieyus

  • Lesen Otai!
  • *******
  • Posts: 2372
  • MVFanClub
    • View Profile
InsyaAllah,klu xde aral melintang musti mau join,benda yg dicari selama ni,klu x ikut buat pekasam le moto!
Mr. Agusta

erieyus

  • Lesen Otai!
  • *******
  • Posts: 2372
  • MVFanClub
    • View Profile
Boleh selitkan nama saya?
Mr. Agusta

Amir Ferno

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 154
    • View Profile
tak dapat lah nak join nampaknya....  ada di kampung mertua :(

N.M. HILMI

  • Moderator
  • Lesen Terbang!
  • *****
  • Posts: 2537
  • Selamat Menungang!! :D
    • View Profile
Boleh selitkan nama saya?

nama bro telah di update dlm list.. tq..  :D
meleper di tempat yg betul.. jom MIMC!!!

mohdgoku

  • Lesen L
  • *
  • Posts: 26
    • View Profile
Salam. Chopper boleh join ker?    ;D ;D

N.M. HILMI

  • Moderator
  • Lesen Terbang!
  • *****
  • Posts: 2537
  • Selamat Menungang!! :D
    • View Profile
Salam. Chopper boleh join ker?    ;D ;D

boleh je... sy bwk kapcai je bro nnti.. hehehe... :)
meleper di tempat yg betul.. jom MIMC!!!

aLdY DuA

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 154
  • sabor je lah...
    • View Profile
salm bro, akhirnyer dapat jgk half day, tlg selitkan nama sy.. aldy and wife.. kumpul kat mane..
xpasti tmpt 2.. :D
dimulakan dengan bismillah,disudahi dengan alhamdulillah,

N.M. HILMI

  • Moderator
  • Lesen Terbang!
  • *****
  • Posts: 2537
  • Selamat Menungang!! :D
    • View Profile
salm bro, akhirnyer dapat jgk half day, tlg selitkan nama sy.. aldy and wife.. kumpul kat mane..
xpasti tmpt 2.. :D

nama bro n wife telah slmt di update dlm list.. hehe  ;)
rv dkt IPD Melaka Tengah tu.. yg dkt2 bndar hilir.. dkt2 bngunan merah tu..
klau jln nk pg dataran pahlawan kn ade nmpk balai polis kt tepi jaln tu yg sblum smpai replika kapal portugis tu...
brdepan dgn muzium kastam...
meleper di tempat yg betul.. jom MIMC!!!

aLdY DuA

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 154
  • sabor je lah...
    • View Profile
salm bro, akhirnyer dapat jgk half day, tlg selitkan nama sy.. aldy and wife.. kumpul kat mane..
xpasti tmpt 2.. :D

nama bro n wife telah slmt di update dlm list.. hehe  ;)
rv dkt IPD Melaka Tengah tu.. yg dkt2 bndar hilir.. dkt2 bngunan merah tu..
klau jln nk pg dataran pahlawan kn ade nmpk balai polis kt tepi jaln tu yg sblum smpai replika kapal portugis tu...
brdepan dgn muzium kastam...



tq bro.. jasamu dikenang.. huhu
dimulakan dengan bismillah,disudahi dengan alhamdulillah,

N.M. HILMI

  • Moderator
  • Lesen Terbang!
  • *****
  • Posts: 2537
  • Selamat Menungang!! :D
    • View Profile
salm bro, akhirnyer dapat jgk half day, tlg selitkan nama sy.. aldy and wife.. kumpul kat mane..
xpasti tmpt 2.. :D

nama bro n wife telah slmt di update dlm list.. hehe  ;)
rv dkt IPD Melaka Tengah tu.. yg dkt2 bndar hilir.. dkt2 bngunan merah tu..
klau jln nk pg dataran pahlawan kn ade nmpk balai polis kt tepi jaln tu yg sblum smpai replika kapal portugis tu...
brdepan dgn muzium kastam...



tq bro.. jasamu dikenang.. huhu

di kenang spnjang hayat,,, hehehe ;) ;) :D ;D
meleper di tempat yg betul.. jom MIMC!!!

Amir Ferno

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 154
    • View Profile
ek eleh..... :0

 

Jumlah User Yang Telah Visit