Majlis Berbuka Puasa Bersama MB'ians di Hotel Emperor Melaka - 19 July 2013

Kembara Muhibbah Felda - JPM - 27/10/2013

Author Topic: ADA BERANI?  (Read 3194 times)

rafi

  • Lesen B Full
  • ****
  • Posts: 562
    • View Profile
    • Homestay Melaka
ADA BERANI?
« on: August 17, 2011, 12:39:07 PM »
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=AxHzwWndtvk" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=AxHzwWndtvk</a>

izad mlk

  • Lesen GP
  • *****
  • Posts: 995
    • View Profile
Re: ADA BERANI?
« Reply #1 on: August 17, 2011, 06:51:22 PM »
kalo la dpt buat kat brisu or klawang..mmg best... :D

Lemax

  • Global Moderator
  • Lesen GP
  • *****
  • Posts: 826
    • View Profile
Re: ADA BERANI?
« Reply #2 on: August 18, 2011, 03:29:54 AM »
ADA BERANI?

ADAAA...
Berani tengok je laa... manyak laju woooo..

kalo la dpt buat kat brisu or klawang..mmg best... :D

haha.. klu kat Brisu takut melekat kat perut kambing/lembu je bro..

afendy_arab

  • Lesen GP
  • *****
  • Posts: 1051
    • View Profile
Re: ADA BERANI?
« Reply #3 on: August 19, 2011, 12:45:17 AM »
fuuuh....gila tpi best...rider2 TT race ni gaji dia orang 3x ganda lebih mahal drp rider2 moto gp,tiap2 tahun mesti ada yg mati semasa race,makna TT tu... time trail race.baik.... punya video bro... tq.

rafi

  • Lesen B Full
  • ****
  • Posts: 562
    • View Profile
    • Homestay Melaka
Re: ADA BERANI?
« Reply #4 on: August 19, 2011, 11:54:56 AM »
fuuuh....gila tpi best...rider2 TT race ni gaji dia orang 3x ganda lebih mahal drp rider2 moto gp,tiap2 tahun mesti ada yg mati semasa race,makna TT tu... time trail race.baik.... punya video bro... tq.

perghh 3X ganda tu..kayo kayo... ialah tetapai TT race .... "Time Terakhir" race uhuhuhuh   :P

aLdY DuA

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 154
  • sabor je lah...
    • View Profile
Re: ADA BERANI?
« Reply #5 on: August 19, 2011, 09:20:24 PM »
aku sllalu buat cm2.. hehe time naik basikal haha  ;D
dimulakan dengan bismillah,disudahi dengan alhamdulillah,

izad mlk

  • Lesen GP
  • *****
  • Posts: 995
    • View Profile
Re: ADA BERANI?
« Reply #6 on: August 20, 2011, 01:07:07 AM »
kalo brisu leh wat,da tentu la semua kambing/lembu di arahkan tambat...
kat sana pun mcmtu gak...hehe

N.M. HILMI

  • Moderator
  • Lesen Terbang!
  • *****
  • Posts: 2535
  • Selamat Menungang!! :D
    • View Profile
Re: ADA BERANI?
« Reply #7 on: August 21, 2011, 01:21:48 AM »
aq x brani.. syg nyawa... hehe
meleper di tempat yg betul.. jom MIMC!!!

ariffversys

  • Moderator
  • Lesen B Full
  • *****
  • Posts: 749
  • 0196717687
    • View Profile
Re: ADA BERANI?
« Reply #8 on: August 21, 2011, 04:51:29 PM »
Sikit-sikit berani ada, tu jalan lurus aje,hehehe.
saya slow aje dan berhemah

eman_92

  • Lesen L
  • *
  • Posts: 19
    • View Profile
Re: ADA BERANI?
« Reply #9 on: August 24, 2011, 01:15:45 PM »
tggu bukit putus nyer trekday la.,., dengar2 hujung bulan 9.,., tapi x gler mcm tt ler,.,.,., kalau dpt rasa maen tt nie kompom best.,., high speed corner.,.,  kalau crash kompom terok.,.,

arswadvers

  • Lesen B Full
  • ****
  • Posts: 707
    • View Profile
Re: ADA BERANI?
« Reply #10 on: August 26, 2011, 01:16:27 AM »
gile babi tahap gaban btukar mjadi supeman terbang x tinggi2, aku x bgani siot camtu,sumpah aku takot...
yaallah ya tuhan ku, panjangkan la umur hambe mu ini... amin...

                              Pascal = Sesumpah

N.M. HILMI

  • Moderator
  • Lesen Terbang!
  • *****
  • Posts: 2535
  • Selamat Menungang!! :D
    • View Profile
Re: ADA BERANI?
« Reply #11 on: August 26, 2011, 01:37:21 AM »
pehh,.. ade down p bwh bukit.. mlambung2 mcm anak patung.. pehhh!!  :o
meleper di tempat yg betul.. jom MIMC!!!

arswadvers

  • Lesen B Full
  • ****
  • Posts: 707
    • View Profile
Re: ADA BERANI?
« Reply #12 on: August 26, 2011, 01:50:50 AM »
biase nye rider2 ni smue tgolong dr org2 yg putus cinte, mati bini,
anak tunggal yatim piatu, gagal dlm plajaran, di buang sanak saudare, di pulau kwn2
dan macam2 lagi la.... senang kate xde ahli kluarge la kot, tu pasal la diorg bgani wat camni...
ingat la org yg tsyg... hheee... seram aku tgk kan... maju la sukan untuk negare, tp bukan sukan ni eh
kwn2, cari sukan lain eh, eh...

                              Pascal = Sesumpah

N.M. HILMI

  • Moderator
  • Lesen Terbang!
  • *****
  • Posts: 2535
  • Selamat Menungang!! :D
    • View Profile
Re: ADA BERANI?
« Reply #13 on: August 26, 2011, 01:53:53 AM »
biase nye rider2 ni smue tgolong dr org2 yg putus cinte, mati bini,
anak tunggal yatim piatu, gagal dlm plajaran, di buang sanak saudare, di pulau kwn2
dan macam2 lagi la.... senang kate xde ahli kluarge la kot, tu pasal la diorg bgani wat camni...
ingat la org yg tsyg... hheee... seram aku tgk kan... maju la sukan untuk negare, tp bukan sukan ni eh
kwn2, cari sukan lain eh, eh...

hahahaha... aq rasa diorg ni lahir mmg tuk main ni kot...
meleper di tempat yg betul.. jom MIMC!!!

izad mlk

  • Lesen GP
  • *****
  • Posts: 995
    • View Profile
Re: ADA BERANI?
« Reply #14 on: August 26, 2011, 04:01:31 PM »
so..kesimpulannya,berlumba la di trek yg betul...hehe

 

Jumlah User Yang Telah Visit