Majlis Berbuka Puasa Bersama MB'ians di Hotel Emperor Melaka - 19 July 2013

Kembara Muhibbah Felda - JPM - 27/10/2013

Author Topic: salam perkenalan  (Read 2419 times)

shez aqil

  • Lesen L
  • *
  • Posts: 7
    • View Profile
salam perkenalan
« on: October 17, 2011, 08:20:11 PM »
assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua otai2 melaka bikers.. saya sgt teruja untuk sertai kelab ini dan tal lama lagi r1 akan mnjadi milik sy.. sememangnya saya kosong dalam segala hal..saya harap bro2 dan otai2 melaka bikers..dapat membantu dan memberi tunjuk ajar,info dan tips untuk dikongsikan bersama sama sebelum r1 akan jtuh ketangan sy supaya bila sy dpt motor tersebut sy akan lebih arif tntng prkara tersebut..


nick name:sheikh
umur:20
lokasi sekarang:alor gajah
 ;D ;D ;D

sekali lagi saya ucapkan salam perkenalan kepada semua melaka bikers...
harap minta tunjuk ajar..

erieyus

  • Lesen Otai!
  • *******
  • Posts: 2372
  • MVFanClub
    • View Profile
Re: salam perkenalan
« Reply #1 on: October 17, 2011, 08:23:47 PM »
selamat datang tuan sheikh.....otai2 R1 ramai menanti.
Mr. Agusta

CaptRahman

  • Moderator
  • Lesen Terbang!
  • *****
  • Posts: 2996
    • View Profile
Re: salam perkenalan
« Reply #2 on: October 17, 2011, 08:29:32 PM »
Salam to all Melaka Bikers,
Diperkenalkan ke forum ini oleh sdra Yasser Arswad di Zong Heng Motors.
Lokasi: Bangi (weekdays) /Melaka Baru (Weekends)

shez aqil

  • Lesen L
  • *
  • Posts: 7
    • View Profile
Re: salam perkenalan
« Reply #3 on: October 17, 2011, 08:30:06 PM »
thanks yus..hehe..minx tnjuk ajar

rafi

  • Lesen B Full
  • ****
  • Posts: 562
    • View Profile
    • Homestay Melaka
Re: salam perkenalan
« Reply #4 on: October 17, 2011, 08:45:48 PM »
Selamat datang Bro Shez & Capt Rahman ke MB!..

Bro Shez tinggal Alor Gajah? Jom kite pekena teh tarik di Restoran Naiman Alor Gajah jam 9.30malam kang! boleh berkenalan sambil berTTs !

arswadvers

  • Lesen B Full
  • ****
  • Posts: 707
    • View Profile
Re: salam perkenalan
« Reply #5 on: October 17, 2011, 08:50:40 PM »
Salam to all Melaka Bikers,
Diperkenalkan ke forum ini oleh sdra Yasser Arswad di Zong Heng Motors.
Lokasi: Bangi (weekdays) /Melaka Baru (Weekends)

welcome bang, tp abg salah parking ni bang.. Abg kene bukak kat topik baru ni bang..

                              Pascal = Sesumpah

CaptRahman

  • Moderator
  • Lesen Terbang!
  • *****
  • Posts: 2996
    • View Profile
Re: salam perkenalan
« Reply #6 on: October 17, 2011, 09:04:52 PM »
Salam to all Melaka Bikers,
Diperkenalkan ke forum ini oleh sdra Yasser Arswad di Zong Heng Motors.
Lokasi: Bangi (weekdays) /Melaka Baru (Weekends)

welcome bang, tp abg salah parking ni bang.. Abg kene bukak kat topik baru ni bang..
OK sori, forum yg biasa kita buka satu thread aje untuk salam perkenalan..konpius ni..

izad mlk

  • Lesen GP
  • *****
  • Posts: 995
    • View Profile
Re: salam perkenalan
« Reply #7 on: October 17, 2011, 09:08:45 PM »
selamat datang... ;)

Lemax

  • Global Moderator
  • Lesen GP
  • *****
  • Posts: 826
    • View Profile
Re: salam perkenalan
« Reply #8 on: October 18, 2011, 02:32:01 AM »
Selamat datang

Ai-MLK

  • Lesen Otai!
  • *******
  • Posts: 2050
  • KTM Duke 200
    • View Profile
Re: salam perkenalan
« Reply #9 on: October 18, 2011, 12:46:41 PM »
Welcome bro...    ;)
- ride 4 fun -

erieyus

  • Lesen Otai!
  • *******
  • Posts: 2372
  • MVFanClub
    • View Profile
Re: salam perkenalan
« Reply #10 on: October 18, 2011, 04:50:12 PM »
Salam to all Melaka Bikers,
Diperkenalkan ke forum ini oleh sdra Yasser Arswad di Zong Heng Motors.
Lokasi: Bangi (weekdays) /Melaka Baru (Weekends)

welcome bang, tp abg salah parking ni bang.. Abg kene bukak kat topik baru ni bang..

Welcome....xpe bang,,bolah aje,asal kan dpt kenal...tp baik bukak topic baru lg menarik... malek memang mcm tu bang,kalo orng masuk kawasan dia bukan main mrh lg,kalo di masuk kwsan org saje je muka dia....muka selambe mcm tgh willy moto kat hg tuah mall smlm...tau dah dia tuh...
Mr. Agusta

izad mlk

  • Lesen GP
  • *****
  • Posts: 995
    • View Profile
Re: salam perkenalan
« Reply #11 on: October 18, 2011, 05:06:17 PM »
malik la katakan... ;D

CaptRahman

  • Moderator
  • Lesen Terbang!
  • *****
  • Posts: 2996
    • View Profile
Re: salam perkenalan
« Reply #12 on: October 18, 2011, 05:11:04 PM »
Salam to all Melaka Bikers,
Diperkenalkan ke forum ini oleh sdra Yasser Arswad di Zong Heng Motors.
Lokasi: Bangi (weekdays) /Melaka Baru (Weekends)

welcome bang, tp abg salah parking ni bang.. Abg kene bukak kat topik baru ni bang..

Welcome....xpe bang,,bolah aje,asal kan dpt kenal...tp baik bukak topic baru lg menarik... malek memang mcm tu bang,kalo orng masuk kawasan dia bukan main mrh lg,kalo di masuk kwsan org saje je muka dia....muka selambe mcm tgh willy moto kat hg tuah mall smlm...tau dah dia tuh...
Done..

yusri

  • Lesen Otai!
  • *******
  • Posts: 1640
    • View Profile
Re: salam perkenalan
« Reply #13 on: October 18, 2011, 10:51:41 PM »
slmt dtg ke MB...

ariffversys

  • Moderator
  • Lesen B Full
  • *****
  • Posts: 749
  • 0196717687
    • View Profile
Re: salam perkenalan
« Reply #14 on: October 19, 2011, 08:25:58 AM »
Slmt dtg ke Melaka Bikers
saya slow aje dan berhemah

 

Jumlah User Yang Telah Visit