Majlis Berbuka Puasa Bersama MB'ians di Hotel Emperor Melaka - 19 July 2013

Kembara Muhibbah Felda - JPM - 27/10/2013

Author Topic: Bantu Mengesan Yamaha 125Z  (Read 2912 times)

Lemax

  • Global Moderator
  • Lesen GP
  • *****
  • Posts: 826
    • View Profile
Bantu Mengesan Yamaha 125Z
« on: December 07, 2011, 11:46:21 PM »
Salam.. Bro Razak Perantau telah kehilangan motor..

Model Yamaha 125 Z
Warna Hijau
No Plat MAW 3571
Tempat Kejadian : Ambank Jalan Munsyi
Masa Kejadian : 9.00 pm (7.12.2011)
Saspek: 2 lelaki berbadan kecil
No untuk dihubungi : 0126110460, atau 016211046


Mesej dari Bro Razak,
Salam semua
Tengah frust giler ni, moto yamaha 125Z aku baru je kena curi dekat dgn ambank jalan Munshi tadi masa aku msk bank kejap utk bank in duit
Yang lagi frust tu aku nampak pulak tu lalu seberang jalan naik 2 orang berbadan kecik je
Sesapa yang nampak tolong maklumkan kat aku atau balai polis terdekat sbb aku pun baru je balik dari buat report, kejadiannya dalam 2 jam yang lepas
moto yamaha 125Z
Kaler Hijau
Plat MAW 3571

rafi

  • Lesen B Full
  • ****
  • Posts: 562
    • View Profile
    • Homestay Melaka
Re: Bantu Mengesan Yamaha 125Z
« Reply #1 on: December 08, 2011, 01:59:41 AM »
ok roger!

erieyus

  • Lesen Otai!
  • *******
  • Posts: 2372
  • MVFanClub
    • View Profile
Re: Bantu Mengesan Yamaha 125Z
« Reply #2 on: December 08, 2011, 08:13:16 AM »
peh,sedih aku baca berita ni..geram pun ada...sekelip mata benda boleh jadi,sabar la bnyk2 bang..
Mr. Agusta

Ai-MLK

  • Lesen Otai!
  • *******
  • Posts: 2050
  • KTM Duke 200
    • View Profile
Re: Bantu Mengesan Yamaha 125Z
« Reply #3 on: December 08, 2011, 08:24:42 AM »
Noted..!
- ride 4 fun -

Kawanzz

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 60
  • ninja250r MCC 6278
    • View Profile
Re: Bantu Mengesan Yamaha 125Z
« Reply #4 on: December 08, 2011, 12:43:33 PM »
mcm mana boleh kena rembat bro...kunci tggal kat moto ke...
RIDE sampai KEJANG....

izad mlk

  • Lesen GP
  • *****
  • Posts: 995
    • View Profile
Re: Bantu Mengesan Yamaha 125Z
« Reply #5 on: December 09, 2011, 04:33:20 AM »
tak habis2 si pencuri ni.... >:(

aLdY DuA

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 154
  • sabor je lah...
    • View Profile
Re: Bantu Mengesan Yamaha 125Z
« Reply #6 on: December 09, 2011, 11:27:15 AM »
diorg nie xserik2..  >:(
dimulakan dengan bismillah,disudahi dengan alhamdulillah,

Administrator

  • Administrator
  • Lesen Terbang!
  • *****
  • Posts: 2854
    • View Profile
Re: Bantu Mengesan Yamaha 125Z
« Reply #7 on: December 09, 2011, 07:46:34 PM »
ok dah jumpa.

perantau

  • Lesen L
  • *
  • Posts: 45
    • View Profile
Re: Bantu Mengesan Yamaha 125Z
« Reply #8 on: December 09, 2011, 10:20:24 PM »
Terima kasih pada semua, berkat doa kengkawan moto saya telah ditemui di belakang masjid umbai, walaupun banyak part part yang hilang tapi msh npk mcm moto le, Tgk la byk mana kena keluar fulusnya untuk baiki nanti atau nnt jadi besi buruk la kalau kos repairnya melampau. Thank u again to u all

CaptRahman

  • Moderator
  • Lesen Terbang!
  • *****
  • Posts: 2996
    • View Profile
Re: Bantu Mengesan Yamaha 125Z
« Reply #9 on: December 09, 2011, 10:27:14 PM »
Terima kasih pada semua, berkat doa kengkawan moto saya telah ditemui di belakang masjid umbai, walaupun banyak part part yang hilang tapi msh npk mcm moto le, Tgk la byk mana kena keluar fulusnya untuk baiki nanti atau nnt jadi besi buruk la kalau kos repairnya melampau. Thank u again to u all
Chisss ..memalukan orang kampong aku..

Hairol21

  • Lesen B1
  • ***
  • Posts: 203
  • MBX 4038 Bukit Cheng Mobile +60183892112
    • View Profile
Re: Bantu Mengesan Yamaha 125Z
« Reply #10 on: January 09, 2012, 08:05:25 PM »
jauh juga jalan nya.... ;)
Know your limits,ride safely.......MBX4038

 

Jumlah User Yang Telah Visit