Majlis Berbuka Puasa Bersama MB'ians di Hotel Emperor Melaka - 19 July 2013

Kembara Muhibbah Felda - JPM - 27/10/2013

Author Topic: Jemputan Kenduri Perkahwinan (Mirak) 4.12.2011  (Read 2104 times)

Lemax

  • Global Moderator
  • Lesen GP
  • *****
  • Posts: 826
    • View Profile
Jemputan Kenduri Perkahwinan (Mirak) 4.12.2011
« on: November 25, 2011, 12:08:39 AM »
Jemputan kenduri Perkahwinan Mirak Adik Mirak

Pesanan penaja (Mirak)
Salam kepada semua bikers dan tidak berapa bikers yang mengenali saya dan x kenal serta x berapa nak kenal saya, dengan rendah diri saya seisi rumah menjemput sahabat semua yang ader kelapangan dan kesudian untuk hadir di majlis perkahwinan adik perempuan saya di Bt 19 1/2 Jalan Awang Kg Paya Rumput Masjid Tanah Melaka pada 4 Dis 2011 masa kul 11.00-05.00pm kalau nak dtg pada 3 Dis 2011 malam pun ok gak... x tau umh kontek 0129112010/0166441935 abd karim yaman a.k.a dba mirak namay (mirakzx636)

Tarikh: 4.12.2011 (nak datang 3.12.2011 malam pun boleh... ada live-band)
Masa: 11.00am - 5.00pm
Alamat: Bt 19 1/2 Jalan Awang Kg Paya Rumput Masjid Tanah Melaka
No tel: 0129112010/0166441935 abd karim yaman a.k.a dba mirak namay (mirakzx636)

so sesiapa yg berkelapangan boleh la merasa nasi minyak Masjid Tanah ni..  ;)
« Last Edit: December 01, 2011, 02:02:24 AM by Lemax »

mirak

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 130
    • View Profile
Re: Jemputan Kenduri Perkahwinan (Mirak) 3.11.2011
« Reply #1 on: November 29, 2011, 02:05:17 AM »
 ;D ;D sory geng salah stetment 2 dis x der per per 3 dis ok la ada life band ... x der paksaan ikut suka nak dtg... kedatangan di alu alu kan he he he

Lemax

  • Global Moderator
  • Lesen GP
  • *****
  • Posts: 826
    • View Profile
Re: Jemputan Kenduri Perkahwinan (Mirak) 3.11.2011
« Reply #2 on: November 29, 2011, 03:08:24 AM »
;D ;D sory geng salah stetment 2 dis x der per per 3 dis ok la ada life band ... x der paksaan ikut suka nak dtg... kedatangan di alu alu kan he he he

ok.. dah ejas bro..

arswadvers

  • Lesen B Full
  • ****
  • Posts: 707
    • View Profile
Re: Jemputan Kenduri Perkahwinan (Mirak) 3.12.2011
« Reply #3 on: November 29, 2011, 08:07:28 PM »
cun, rv petronas cheng kul 3pm...

                              Pascal = Sesumpah

Lanun

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 61
    • View Profile
Re: Jemputan Kenduri Perkahwinan (Mirak) 3.12.2011
« Reply #4 on: November 30, 2011, 01:39:15 AM »
cun, rv petronas cheng kul 3pm...

Aswad confirmkan dgn bikers...aku menunggu keputusan
Pyro D'Pyro

syafinaz ryder

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 133
  • ride..ride..ride sampai lebam..
    • View Profile
    • Facebook
Re: Jemputan Kenduri Perkahwinan (Mirak) 3.12.2011
« Reply #5 on: November 30, 2011, 11:11:23 AM »
makaaaaa..masa futsal kita confirm balik sape mau go!
FINAZCORNERTEGARRRR

mirak

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 130
    • View Profile
Re: Jemputan Kenduri Perkahwinan (Mirak) 4.12.2011
« Reply #6 on: December 01, 2011, 09:12:05 PM »
x der hal geng nak dtg bila bila pun boleh kalu nak tolong jd org pangkal lagi bgs dtg awal awal ha ha ha

izad mlk

  • Lesen GP
  • *****
  • Posts: 995
    • View Profile
Re: Jemputan Kenduri Perkahwinan (Mirak) 4.12.2011
« Reply #7 on: December 02, 2011, 05:08:37 PM »
mlm besok sape free leh join aku gi sana... ;)

CaptRahman

  • Moderator
  • Lesen Terbang!
  • *****
  • Posts: 2996
    • View Profile
Re: Jemputan Kenduri Perkahwinan (Mirak) 4.12.2011
« Reply #8 on: December 04, 2011, 06:10:29 PM »
Sori Mirak, tak dapat datang ke Majlis tu..Kerja mengecat surau di Pokok Mangga habis agak lambat..ada yang di beri peluang, berucap terlalu panjang hingga kerja tertangguh.. ;D ;D ;D Nak gi petang tu pun nampak langit dah gelap sangat....Insyallah lain kali jika ada jemputan lagi..

mirak

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 130
    • View Profile
Re: Jemputan Kenduri Perkahwinan (Mirak) 4.12.2011
« Reply #9 on: December 08, 2011, 11:11:18 AM »
ok tak der hal majlis pun dah selesai tuan MOD leh lah lock tk

N.M. HILMI

  • Moderator
  • Lesen Terbang!
  • *****
  • Posts: 2537
  • Selamat Menungang!! :D
    • View Profile
Re: Jemputan Kenduri Perkahwinan (Mirak) 4.12.2011
« Reply #10 on: December 08, 2011, 10:34:51 PM »
ok sy lock topic ini...  ;)
meleper di tempat yg betul.. jom MIMC!!!

 

Jumlah User Yang Telah Visit