Majlis Berbuka Puasa Bersama MB'ians di Hotel Emperor Melaka - 19 July 2013

Kembara Muhibbah Felda - JPM - 27/10/2013

Author Topic: Mari Berpantun ...  (Read 18198 times)

rashidzx11

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 182
    • View Profile
Re: Mari Berpantun ...
« Reply #30 on: April 13, 2011, 11:26:50 PM »
ride lempeng dah ramai tanya
dah lama betul kita tak ke sana
kalau hajat nak tukar kuncinya
bagitau ... akupun nak ke sana

Lemax

  • Global Moderator
  • Lesen GP
  • *****
  • Posts: 826
    • View Profile
Re: Mari Berpantun ...
« Reply #31 on: April 14, 2011, 04:58:33 AM »
aku tak reti pantun.. aku tukang tepuk tangan je..

plap.. plap.. plap..

rashidzx11

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 182
    • View Profile
Re: Mari Berpantun ...
« Reply #32 on: April 14, 2011, 02:06:26 PM »
aku tak reti pantun.. aku tukang tepuk tangan je..

plap.. plap.. plap..

camna nak kerat pantun ko ni lemax ...  ???

Lemax

  • Global Moderator
  • Lesen GP
  • *****
  • Posts: 826
    • View Profile
Re: Mari Berpantun ...
« Reply #33 on: April 15, 2011, 02:52:57 AM »
haha.. tak yah kerat bos.. tu bukan pantun..

rashidzx11

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 182
    • View Profile
Re: Mari Berpantun ...
« Reply #34 on: April 15, 2011, 10:50:39 AM »
pagi2 lagi dah pergi pasar besar
naik moto ikut lebuhraya macam selalu
hajat hati memang nak bawak moto besar
apa2 pun kene upgrade lesen kecik tu dulu ...  ;D he he he
« Last Edit: April 15, 2011, 11:39:33 AM by rashidzx11 »

rafi

  • Lesen B Full
  • ****
  • Posts: 562
    • View Profile
    • Homestay Melaka
Re: Mari Berpantun ...
« Reply #35 on: April 15, 2011, 01:30:38 PM »
pagi2 lagi dah pergi pasar besar
naik moto ikut lebuhraya macam selalu
hajat hati memang nak bawak moto besar
apa2 pun kene upgrade lesen kecik tu dulu ...  ;D he he he

anak betuk mati shahid,
dikapan oleh janda licik,
memang betul kat En Rashid,
motor aje besau lesen punyalah kecik.


janda berhias jangan digauli,
takut terinzal didalam seluar,
desas-desus sudah diketahui,
rupanya kunci zx10 yang mahu ditukar.   ;D ;D



« Last Edit: April 15, 2011, 04:35:34 PM by rafi »

rashidzx11

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 182
    • View Profile
Re: Mari Berpantun ...
« Reply #36 on: April 18, 2011, 12:51:21 AM »
kunci rumah letak kat stokin
balik tts lewat senang nak cari
i think .. kunci zx10r mungkin
tapi baik tanya owner tu sendiri

eddie

  • Lesen B Full
  • ****
  • Posts: 512
    • View Profile
Re: Mari Berpantun ...
« Reply #37 on: April 18, 2011, 10:49:29 AM »
ppeeeh zx10r tu hehehhe


Kalu tuan singgah ditanjung tuan
singgah mengurat anak si Nyonya
zx10r akan bertuan
tapi siapa geranannya ???


rashidzx11

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 182
    • View Profile
Re: Mari Berpantun ...
« Reply #38 on: April 18, 2011, 11:40:29 PM »
pergi serkam nak beli raga
singgah pekena cendol secawan
zx10r tu akan muncul juga
nanti tau laaa siapa gerangan :P

kalau sesat baik bertanya
bawa moto jgn mamai
kalau dah tau siapa empunya
kita 'pau' sama dia ramai2  ;D

Lemax

  • Global Moderator
  • Lesen GP
  • *****
  • Posts: 826
    • View Profile
Re: Mari Berpantun ...
« Reply #39 on: April 19, 2011, 02:51:23 AM »
ppeeeh zx10r tu hehehhe


Kalu tuan singgah ditanjung tuan
singgah mengurat anak si Nyonya
zx10r akan bertuan
tapi siapa geranannya ???



Sudah gaharu cendana pula, sudah tahu bertanya pula.

(pantun ni aku karang 4 taun lepas, baru sekarang aku keluarkan   8) 8) 8))

mirak

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 130
    • View Profile
Re: Mari Berpantun ...
« Reply #40 on: April 19, 2011, 02:20:56 PM »
ping ping ping
bila nak ride lempeng

nakaman

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 81
    • View Profile
Re: Mari Berpantun ...
« Reply #41 on: April 19, 2011, 06:01:18 PM »
haha.. tak yah kerat bos.. tu bukan pantun..

Hajat LeMax nak cuba berpantun
Tapi sayang cuma boleh  bertepuk tangan je..
Plap ....plap...plap...bunyi tangan ditepuk
Apa boleh buat...layan aje........

Apa lagi....LOGOUT...... ;D ;D ;D

rafi

  • Lesen B Full
  • ****
  • Posts: 562
    • View Profile
    • Homestay Melaka
Re: Mari Berpantun ...
« Reply #42 on: April 19, 2011, 09:38:45 PM »
isteri muda cantik berseri
isteri tua tetap kencang lagi,
mari kita ride misteri,
hari ahad minggu ini?


Lemax

  • Global Moderator
  • Lesen GP
  • *****
  • Posts: 826
    • View Profile
Re: Mari Berpantun ...
« Reply #43 on: April 20, 2011, 02:18:46 AM »
haha.. tak yah kerat bos.. tu bukan pantun..

Hajat LeMax nak cuba berpantun
Tapi sayang cuma boleh  bertepuk tangan je..
Plap ....plap...plap...bunyi tangan ditepuk
Apa boleh buat...layan aje........

Apa lagi....LOGOUT...... ;D ;D ;D

hehe.. apa nak buat bro Nakano Nakaman.. tak sempat abis belajau, cikgu dah tukau sekolah  :'(

p/s: Acid.. ni bukan pantun lagi taww..

rashidzx11

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 182
    • View Profile
Re: Mari Berpantun ...
« Reply #44 on: April 20, 2011, 09:54:02 AM »
tts jumaat tak jadi... sebab ujan
tts ahad jadi... kat kedai ikan bakai alai
test duduk kat versys lepas makan
jejak hujung jari je .. leh sampai  ;)
« Last Edit: April 20, 2011, 11:22:28 AM by rashidzx11 »

 

Jumlah User Yang Telah Visit