Majlis Berbuka Puasa Bersama MB'ians di Hotel Emperor Melaka - 19 July 2013

Kembara Muhibbah Felda - JPM - 27/10/2013

Author Topic: Mari Berpantun ...  (Read 25187 times)

nakaman

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 81
    • View Profile
Re: Mari Berpantun ...
« Reply #45 on: April 20, 2011, 02:18:57 PM »
haha.. tak yah kerat bos.. tu bukan pantun..

Hajat LeMax nak cuba berpantun
Tapi sayang cuma boleh  bertepuk tangan je..
Plap ....plap...plap...bunyi tangan ditepuk
Apa boleh buat...layan aje........

Apa lagi....LOGOUT...... ;D ;D ;D

hehe.. apa nak buat bro Nakano Nakaman.. tak sempat abis belajau, cikgu dah tukau sekolah  :'(

p/s: Acid.. ni bukan pantun lagi taww..

LeMax : Aku tulun karya kan untuk kau....

Apa kan daya cikgu dah tukau sekolah
Niat nak belajau pantun tak abis belajau
Rakan rakan semua jangan blah
Kalau terbaca pantun LeMax yang selalu menjajau.... ::)




rashidzx11

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 182
    • View Profile
Re: Mari Berpantun ...
« Reply #46 on: April 20, 2011, 06:01:11 PM »
moto baru dah putus rantai
sebab pakai rantai cap ayam
tak kesahlah apa lemax nak bantai
asalkan tidak bermasam-masam   :D

eddie

  • Lesen B Full
  • ****
  • Posts: 512
    • View Profile
Re: Mari Berpantun ...
« Reply #47 on: April 20, 2011, 06:58:45 PM »


Honda Kawasaki Suzuki Ducati
Mari TTS kedai Nakaman
Yang penting hati sgt suka hati
Dapat berkawan dgn yg budiman :D

rashidzx11

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 182
    • View Profile
Re: Mari Berpantun ...
« Reply #48 on: April 20, 2011, 11:52:16 PM »
sakit kepala sapulah 'vicks'
sakit hati kalu jgn pendam dlm hati
ada org dah tukar 'akrapoviks' ... (betul ke aku eja ni)
tts jumaat kita tau lah nanti  ???

rashidzx11

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 182
    • View Profile
Re: Mari Berpantun ...
« Reply #49 on: April 21, 2011, 12:14:18 AM »
Apa kan daya cikgu dah tukau sekolah
Niat nak belajau pantun tak abis belajau
Rakan rakan semua jangan blah
Kalau terbaca pantun LeMax yang selalu menjajau.... ::)

pergi sekolah disuruh belajau
bila boring ngorat cikgu pompuan
lemax punye pantun selalu menjajau
yang dia tau cuma siang ikan   ;D


rafi

  • Lesen B Full
  • ****
  • Posts: 562
    • View Profile
    • Homestay Melaka
Re: Mari Berpantun ...
« Reply #50 on: April 21, 2011, 02:19:52 AM »

anak dara bercoli biru,
duduk mengail ikan kerabu,
akrapovik dah ditukar baru,
bunyiknya pasti menggugat kalbu..

rashidzx11

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 182
    • View Profile
Re: Mari Berpantun ...
« Reply #51 on: April 21, 2011, 08:16:45 AM »
malas nak keje pergi beli MC
bila dah MC ngeteh kat jejantas
kalau dah ada akrapovik kenalah masuk PC
kalau tak ...  ex5 aku leh memintas  ;D

eddie

  • Lesen B Full
  • ****
  • Posts: 512
    • View Profile
Re: Mari Berpantun ...
« Reply #52 on: April 21, 2011, 10:07:18 AM »

Ke guma tok batin lalu kg titi
Sambil mengurat si suriati
Jangan memintas sesuka hati
Kalu tak terbabas nanti  ;)

nakaman

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 81
    • View Profile
Re: Mari Berpantun ...
« Reply #53 on: April 21, 2011, 12:09:26 PM »
Ke guma tok batin lalu kg titi
Sambil mengurat si suriati
Kalu takut terbabas nanti 
Pandulah motor berhati hati

rashidzx11

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 182
    • View Profile
Re: Mari Berpantun ...
« Reply #54 on: April 23, 2011, 02:10:16 AM »
ada janda baru pindah rumah
duk sewa dekat je dgn rumah aku
hari2 bunyi akrapovic kat highway sebelah rumah
hati sakit menanggung rindu kat ekzos aku ..... uuuwwaaaaa  :'(

Lemax

  • Global Moderator
  • Lesen GP
  • *****
  • Posts: 826
    • View Profile
Re: Mari Berpantun ...
« Reply #55 on: April 27, 2011, 03:50:59 AM »
Dari Johor ke Tasik Chini,
singgah sebentar di Bandar Melaka,
sampai Melaka terjebak pulak kat Aloha.
apa pasal senyap je thread ni,
korang dah pencen berpantun ke,
muahahaha.

ngeh ngeh  ;D

gloveadidas

  • Lesen L
  • *
  • Posts: 30
    • View Profile
Re: Mari Berpantun ...
« Reply #56 on: April 27, 2011, 10:02:27 AM »
pergi ke kedai terjumpa zaitun,
terjumpa zaitun terus tergagap,
bukan diaorang pencen berpantun,
diaorang semua sdg perkhemahan pengakap.


glovesidi

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 187
    • View Profile
Re: Mari Berpantun ...
« Reply #57 on: April 27, 2011, 01:46:32 PM »
malas nak keje pergi beli MC
bila dah MC ngeteh kat jejantas
kalau dah ada akrapovik kenalah masuk PC
kalau tak ...  ex5 aku leh memintas  ;D

 ;D ;D ;D ;D
ada janda baru pindah rumah
duk sewa dekat je dgn rumah aku
hari2 bunyi akrapovic kat highway sebelah rumah
hati sakit menanggung rindu kat ekzos aku ..... uuuwwaaaaa  :'(

 ;D ;D ;D ;D



Dari Johor ke Tasik Chini,
singgah sebentar di Bandar Melaka,
sampai Melaka terjebak pulak kat Aloha.
apa pasal senyap je thread ni,
korang dah pencen berpantun ke,
muahahaha.

ngeh ngeh  ;D

 ;D ;D ;D ;D

eddie

  • Lesen B Full
  • ****
  • Posts: 512
    • View Profile
Re: Mari Berpantun ...
« Reply #58 on: April 27, 2011, 07:55:59 PM »


Anak itik terkedek-kedek
Anak buaya dicelah batu
Siapa kata kita pencen berpantun cik adik
Kita org tunggu org menjual pantun dahulu.


Anak dara pakai kain batik
Anak ayam berak batu
Walau cuaca cantik
Hujung minggu x dpt ride berbatu2.... :(


rashidzx11

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 182
    • View Profile
Re: Mari Berpantun ...
« Reply #59 on: April 28, 2011, 12:32:48 AM »
Anak dara pakai kain batik
Anak ayam berak batu
Walau cuaca cantik
Hujung minggu x dpt ride berbatu2.... :(

tahun lepas dah ride sahor
tahun ni tak nak jadi mcm lepas
minggu lepas dah ride ke johor
minggu ni lak visa tak lepas ...  ;)

 

Jumlah User Yang Telah Visit