Majlis Berbuka Puasa Bersama MB'ians di Hotel Emperor Melaka - 19 July 2013

Kembara Muhibbah Felda - JPM - 27/10/2013

Author Topic: aktiviti sihat mingguan,sukan..futsall,badminton,football..dan sebagainyer  (Read 4169 times)

nawza

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 88
    • View Profile
bilanya nak start...mggu dpan dah nak pose...lopeh tue raya...! aku ingat lepas ghaye laaa kut...maklum lee...lpas raye perut smuanya makin maju kedepan..haa..haa....! klau ramai sambutan ..bleh dibuat sbgai xtvt mgguan pd yg berminat...dan bleh dipanjangkan menjadi game antara bikers....ehmmm
hanya cadangan jer laaa.... ::)

aLdY DuA

  • Lesen B3
  • **
  • Posts: 154
  • sabor je lah...
    • View Profile
bgus cdangan 2 bro.. kite kata bro rafi cmne...huhu ;D
dimulakan dengan bismillah,disudahi dengan alhamdulillah,

Wak Rejal

  • Moderator
  • Lesen B1
  • *****
  • Posts: 216
    • View Profile
Apa kata bikers semua kalau lepas raya kita buat aktiviti main Paintball,
baru ganas sikit.....

arswadvers

  • Lesen B Full
  • ****
  • Posts: 707
    • View Profile
aku stuju, sbb wak blanje... heee....

                              Pascal = Sesumpah

N.M. HILMI

  • Moderator
  • Lesen Terbang!
  • *****
  • Posts: 2537
  • Selamat Menungang!! :D
    • View Profile
Apa kata bikers semua kalau lepas raya kita buat aktiviti main Paintball,
baru ganas sikit.....

paintball... mmg ganas.. lombam2 bdn ti.. haha
meleper di tempat yg betul.. jom MIMC!!!

Wak Rejal

  • Moderator
  • Lesen B1
  • *****
  • Posts: 216
    • View Profile
aku stuju, sbb wak blanje... heee....



wak setuju wak yg belanja, tapi aswad yg bayarkan.....
yeayyyyy.......

arswadvers

  • Lesen B Full
  • ****
  • Posts: 707
    • View Profile
mmg la aswad kene bayau kan, dah wak bagi duit kat aswad suruh g bayau kan...
x gitu kan wak..  :D ;D  heee...

                              Pascal = Sesumpah

CaptRahman

  • Moderator
  • Lesen Terbang!
  • *****
  • Posts: 2996
    • View Profile
tak ade yang nak organize sukan lagi ke?

erieyus

  • Lesen Otai!
  • *******
  • Posts: 2372
  • MVFanClub
    • View Profile
ramai yg akan join kalu ada yg organize.....cuma malas nak organize je..
Mr. Agusta

 

Jumlah User Yang Telah Visit