Majlis Berbuka Puasa Bersama MB'ians di Hotel Emperor Melaka - 19 July 2013

Kembara Muhibbah Felda - JPM - 27/10/2013

: assalamualaikum sedara permotoran...  ( 2867 )

Taufik Zin

  • Lesen L
  • *
  • : 6
  • HiduP UMpamA TayaR SoTong. Ia NiPiS Dan bErPuTar
assalamualaikum sedara permotoran...
« : September 12, 2012, 11:04:33 AM »
macam ni la...
nak di jadikan cerita kawan ni nak cari jaguh...
dula pakai vulcan.. kena kecing ngan penjula motor dah barai dah motor kawan ni.. kesian kawan ni, sekarang bersemadi di kedai ah chai jadi barang part.
so sekarang cari jaguh la pulak... lam rega 1800-2000 tu boleh la...
nak bawak pergi mesjid n keja .
so sedara yag ada nak tolak tu bagi tau la.. kita pi sembang kat kedai achai... suh di tgk lu...
sekali kena hanceng takkan nak kena lagi dak??

chowww. tq all luv bikerzz..
BapaK Aku Pesan Beli MoTo BoLeh . TaPi MereMpIT JanGan

Lemax

  • Global Moderator
  • Lesen GP
  • *****
  • : 826
Re: assalamualaikum sedara permotoran...
« #1 : September 13, 2012, 12:27:01 AM »
ok bro.. nnt saya cuba usha...

arswadvers

  • Lesen B Full
  • ****
  • : 707
Re: assalamualaikum sedara permotoran...
« #2 : September 13, 2012, 03:26:57 AM »
try tanye hilmi.. die nak jual x moto jaguh die...

                              Pascal = Sesumpah

CaptRahman

  • Moderator
  • Lesen Terbang!
  • *****
  • : 2996
Re: assalamualaikum sedara permotoran...
« #3 : September 13, 2012, 09:43:55 AM »
try tanye hilmi.. die nak jual x moto jaguh die...
Tu kena tanya bapak si Hilmi.. ;D

arswadvers

  • Lesen B Full
  • ****
  • : 707
Re: assalamualaikum sedara permotoran...
« #4 : September 13, 2012, 04:17:43 PM »
hehe ;D

                              Pascal = Sesumpah

Lemax

  • Global Moderator
  • Lesen GP
  • *****
  • : 826
Re: assalamualaikum sedara permotoran...
« #5 : September 13, 2012, 10:53:17 PM »
try tanye hilmi.. die nak jual x moto jaguh die...
Tu kena tanya bapak si Hilmi.. ;D

Jaguh tu kalau bapak dia nak jual, meraung la si Hilmi..  ;)

N.M. HILMI

  • Moderator
  • Lesen Terbang!
  • *****
  • : 2534
  • Selamat Menungang!! :D
Re: assalamualaikum sedara permotoran...
« #6 : September 26, 2012, 11:19:53 PM »
muahahaha..... mmg xde kaki lh kalau nk join ride...   ;) : :D
meleper di tempat yg betul.. jom MIMC!!!

sazaly sidek

  • Lesen B Full
  • ****
  • : 686
  • apa yang penting....kerjasama.
Re: assalamualaikum sedara permotoran...
« #7 : September 27, 2012, 06:27:53 PM »
muahahaha..... mmg xde kaki lh kalau nk join ride...   ;) : :D
manalah tau nak upgrade ko.. :D
Senyum selalu....anda penentu segalanya...

fizsal

  • Lesen L
  • *
  • : 10
  • Live To Ride
    • https://www.facebook.com/fizsal
Re: assalamualaikum sedara permotoran...
« #8 : October 31, 2013, 09:38:12 AM »
ok ok point noted
Live To Ride

 

Jumlah User Yang Telah Visit