Melaka Bikers - It's not what you ride, it's that YOU ride!

Jual & Beli / Buy & Sale => Motorsikal Dikehendaki => Topic started by: Taufik Zin on September 12, 2012, 11:04:33 AM

Majlis Berbuka Puasa Bersama MB'ians di Hotel Emperor Melaka - 19 July 2013

Kembara Muhibbah Felda - JPM - 27/10/2013

Title: assalamualaikum sedara permotoran...
Post by: Taufik Zin on September 12, 2012, 11:04:33 AM
macam ni la...
nak di jadikan cerita kawan ni nak cari jaguh...
dula pakai vulcan.. kena kecing ngan penjula motor dah barai dah motor kawan ni.. kesian kawan ni, sekarang bersemadi di kedai ah chai jadi barang part.
so sekarang cari jaguh la pulak... lam rega 1800-2000 tu boleh la...
nak bawak pergi mesjid n keja .
so sedara yag ada nak tolak tu bagi tau la.. kita pi sembang kat kedai achai... suh di tgk lu...
sekali kena hanceng takkan nak kena lagi dak??

chowww. tq all luv bikerzz..
Title: Re: assalamualaikum sedara permotoran...
Post by: Lemax on September 13, 2012, 12:27:01 AM
ok bro.. nnt saya cuba usha...
Title: Re: assalamualaikum sedara permotoran...
Post by: arswadvers on September 13, 2012, 03:26:57 AM
try tanye hilmi.. die nak jual x moto jaguh die...
Title: Re: assalamualaikum sedara permotoran...
Post by: CaptRahman on September 13, 2012, 09:43:55 AM
try tanye hilmi.. die nak jual x moto jaguh die...
Tu kena tanya bapak si Hilmi.. ;D
Title: Re: assalamualaikum sedara permotoran...
Post by: arswadvers on September 13, 2012, 04:17:43 PM
hehe ;D
Title: Re: assalamualaikum sedara permotoran...
Post by: Lemax on September 13, 2012, 10:53:17 PM
try tanye hilmi.. die nak jual x moto jaguh die...
Tu kena tanya bapak si Hilmi.. ;D

Jaguh tu kalau bapak dia nak jual, meraung la si Hilmi..  ;)
Title: Re: assalamualaikum sedara permotoran...
Post by: N.M. HILMI on September 26, 2012, 11:19:53 PM
muahahaha..... mmg xde kaki lh kalau nk join ride...   ;) : :D
Title: Re: assalamualaikum sedara permotoran...
Post by: sazaly sidek on September 27, 2012, 06:27:53 PM
muahahaha..... mmg xde kaki lh kalau nk join ride...   ;) : :D
manalah tau nak upgrade ko.. :D
Title: Re: assalamualaikum sedara permotoran...
Post by: fizsal on October 31, 2013, 09:38:12 AM
ok ok point noted
Jumlah User Yang Telah Visit